ojoj :o

assåååå seriöst. har tp inte skrivit sen i vintras.nu ska jag börja igen,tack vare pennan (y) (jenniferth)

aja har varit sjuk sen i torsdags, vi skulle fara och sova med klassen i rågraven. när jag hade varit där till typ middagen fick jag feber -.- och då var pappa tvungen att hämta mig. dåligtdåligt :( så nu har jag varit sjuk sen dess.
har feber och har spytt tre gånger i går ?! ;o
..aja nu har jag bara lite ont i huvet och förkyld. hiih, jag missar badet på måndag då yiiiippiiiie :D
vi skulle simma 20 längder -.- men jag slipper (y) .
HAHAH, har inte så mkt mer att säga nu, bara att simonik, elr kanske ''simona''  ska kanske komma :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu är jag stolt över mig själv som påminde dig, haha.

(:

2009-05-30 @ 19:39:35
URL: http://jenniferth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0