tjosan i trosan ;)

hejjjj alla, som läser, ( om det nu är ngn som läser :s ) . 
jag var ju med julia som jag skrev att jag skulle, hon kom hit och då satt vi på datan,och kollade pix å sånt.
sen så gick vi med morris till julia,och hoppade med han, han var inte lika duktig idag som han brukar vara..
HAHAH,han sprang typ in i hindret å allt ;o sen gick vi in och satte oss på dator,och såg på tv.sen gick vi och hämtade betty,och gick ut me dom, haha,det var kul, ;) elr hur jöllebölle ( om du läser ) aja,sen gick jag hem,och nu sitter jag här,och ska snart se en film , en av dom nya wallander, dom är faktiskt bra tkr jag ;) aja. nu ska jag gå


( ojsan vart lite mkt aja ;p )



kram / e


Flipsyde - When it was good, låter är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0