puss på dom som läser!

vaknade strax före 12, satte mej på datan dirr , haha x) sen duschade jag och klädde på mig,sen cyklade jag till pappa,och då kom julia&linnea ,för vi skulle te stan. köpte bara en tröjja & ett linne från gina,och en kalender från tiimari .. sen åkte jag hem,hjälpte pappa med att kratta,han hållde på att klippa häcken..sen så var jag ute och busade med hundarna,sen efter några timmar gick jag tbx te mamma. och då kom jag på att jag inte hade ätit ngt på hela dagen,och klockan var typ halv 8. så då värmde jag lite käk ,sen så satt jag på datan ett tag,sen såg jag film,sen så sitter jag här igen,klockan är 20 i 12,och jag är svin trött.ska gå och lägga mig nu!

 pusshej  ♥

Kommentarer
Postat av: kissies

Du e bäst!!! :)))

2009-07-29 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0