jag suger på att blogga,jag vet.

tjotjo, nu börjar jag om med bloggen. :)




igår : jag&julia vaknade vid 11,vi gick upp åt frukost, såg film,sen gjorde vi inte så mkt. sen gick jag hem vid 1,satte mig på datan ,sen hade jag träning halv 5,tränade till 6,då skyndade jag mig att duscha,sen så åkte jag,julia,jossa,ann-sofi,erik,pappa,elsa & stina på laponia och åträkfrossa, ( fast jag å julia åt kyckling sallad ) hah :)
sen kom vi hem vid halv 11, för alla som inte vet så åker båten på en 3 timmars tur när man äter :) det var inte super kul men.. och när jag kom hem så såg jag en skräck film,och sen gick jag och la mig vid halv 2 kanske.

idag : vaknade 1. åt lunch gick t. mamma satte mig på datan ochska snadt vara med julia :) skriver mer sen :) pysshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0