sjuk idag

det här är första inlägget för mig,så jag kommer börja lite segt.


vaknade klockan 7 i morse,jag var helt klar vaken då :o.. jag kunde knappt andas,eftersom att jag är förkyld,
så var det typ en slämm klump i halsen,och jag viste inte vad jag skulle göra,för om jag hostar spyr jag typ.
men jag hostade ändå.sen gick jag och la mig i soffan för att se lite tv,fast det var inget bra program.
sen så var jag tvungen att gå ut med morris,sen satte jag mej i soffan för att se ännu mer tv.
och nu sitter jag här på datan,ska snart äta frukost,för jag har inte gjort det än. skriver mera sen ikv!



                                                               puss ily :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0