måndag

hej, vaknade vid kvart i 8,gick upp och klädde på mig, fixade mig å vidare.. sen åt jag frukost..
sen cyklade jag till skolan. det har börjat en ny i klassen som heter benjamin. så hela första lektionen,
pressenterade vi oss och det. sen frukt & rast. sen matte, ewuhruiweth ;s tråååk, sen språkval, FRANSKA SUGER!
men vi hade vikarie för franska läraren var sjuk.. HAHAHHA,det roliga var att vikarien kan inte ens franska x)
så vi körde hänga gubbe på franska... så vi lärde oss inget... sen så var det lunch,efter lunchen hade vi NO..
sen klassråd. slutade vid 2. då cyklade jag hem, och åt lite,sen gick jag ut med hunden och nu sitter jag på datorn,ska vara med julia snart tror jag. sen ska jag hem och äta middag. sen blire väl tv å sen sova...
skriver mer i morgon. puss ;*


drågad majzor på bild x) <3
min majabaja är drogad x) ily bästavän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0