förlåt igen..

okej,seriöst! nu ska jag försöka börja skriva varje dag! :)

dagen :
vaknade vad kvart över sju,gick upp och duschade,åt frukost,började om 10 minuter, shit, :o
skyndade mig att klä på mig och allt,igentligen skulle jag gå,men eftersom att klockan var så mycket så fick pappa köra mig.. aja,men kom inte försent! : D yiies ;p  först hade vi no,men jag&alexandra kunde inte jobba,för sura franskafröken jedhfujehriugi4hurg :@ säger att vi inte få ha datorn i 5:an när hon är där ;o .. men vi fick föra över det på ett USB,när alleh skulle göra det så funkade inte den datorn ;s åsså hade vi vikarie,så vi jobbade inte. åååh.. så vi fick räkna matte elr nå sånt.... no, är roligare (a) híhihihi,sen var det rast,efter rasten engelska,jag jobbade med ebba&felicia. sen var det lunch. efter lunchen slöjd (y) sen rast sen sv,men vi hade det bara i en kvart,sen nutidskrysset. sen fick vi öva till vår showen :)
det är kul,för vi ska dansa, ( men killarna gör eget,och några andra tjejer nå annat :) ) sen slutade vi kvart i 3. då gick jag hem,åt mellis,sen datorn,och busa med hunden åde.sen kom mormor,och hon ska sova här :D!
pusstiao! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0