cp

hej,

är fortfarande sjuk så var ej i skolan idag..  har knappt sovit någonting inatt. klev upp minst 3 gånger mitt i natten,var torr i halsen,och täpt i näsan, och feber. jag hatar att vara sjuk klev upp vid 8,eller nå kommer int ihåg (a)
då gick jag och la mig i soffan,mamma var hos tandläkaren,sen så satte jag mig på datorn,och skrev klart min läxa.
tog typ en timme. sen så åt jag frukost, typ klockan 2. sen började jag blöda näsblod,och det sprutade ut :oo
fick ligga i sängen men skallen uppåt för att det skulle sluta blöda.sen efter 10 minuter så skulle jag ta ut det blodiga pappret,då kom en lååång slämmig blod klump ut :s svin äckligt. sen så var jag tvungen att duscha. ( kom blod på benen,magen & händerna.. nu sitter jag här på datorn och skriver blogg,och är på pixbox.


pix & bdb : evelinasemelie


tog bara någon bild för skojskull. :'>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0