22&23 april

hejj,vaknade vid kvart i 7,gick upp och duschade.. sen föna&plattade jag håret,sen var det bara att slänga i mig frukosten, mamma fick köra mig till skolan idag,han inte cykla till idrotten idag. (vi har idrott på porsön)
På gympan körde vi indian smyg och sen körde vi en lek,och det var killarna mot tjejerna,och vi vann varje gång ;)
förutom sista,för den gången fuskade dom -.-  HAHA,dom måste fuska för att vinna över oss. aja.. efter gympan gick vi till skolan,då hade vi musik,och då övade vi till vår showen, :D och sen var det lunch ,och resten av dagen övade vi ännu mer. från 20 över 12 till kvart över 2. sen slutade vi vid 20 över 2. då gick jag hem,åt lite,och nu sitter jag här. ska typ äta snart,och sen är det fotbolls träning.
:)  pusshej :*




igår.

först var det skola,vi hade språkval och övade till showen typ hela tiden annars. slutade tio i 3.
då åkte jag till stan, köpte, ett hårband elr vad de heter från monki. och en tröja och ett par örhängen.
ska typ köpa jeans och nått linne någon annan dag .






Kommentarer
Postat av: Josefine

du sa att du behövde plugga, och så åkte du till stan och shoppade istället? :(

2009-04-23 @ 17:36:43
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag skulle ju vara m. dej då? :(

2009-04-23 @ 17:37:24
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0